Οι εφαρμογές Microbot Server & Microbot Monitor δεν έχουν επικοινωνία με το σύστημα.
Τι πρέπει να κάνετε;
Ελέγξτε ότι το καλώδιο RS232 που ξεκινάει από το σύστημα καταλήγει σε κάποια θύρα του υπολογιστή απ’ ευθείας ή μέσω USBconverterκαι ότι είναι συνδεδεμένο . Αν δεν είναι είτε από μεριά του συστήματος είτε από την μεριά του υπολογιστή συνδέστε το και ελέγξτε αν έχει αποκατασταθεί η επικοινωνία.
Αν το καλώδιο είναι συνδεδεμένο τότε και παρόλα αυτά δεν υπάρχει επικοινωνία τότε ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:
Πηγαίνετε το εικονίδιο ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ και πατήστε δεξί κλικ.
Επιλέξτε ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.
Επιλέξτε το μενού ΥΛΙΚΟ και στη συνέχεια ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ.
Από το μενού που ανοίγει επιλέγετε ΘΥΡΕΣ (COM & LPT) και πατάτε διπλό κλικ. Θα δείτε με αυτόν τον τρόπο σε ποια θύρα είναι συνδεδεμένο το καταγραφικό σύστημα αν είναι σε RS232 τότε έχει την ονομασία COM1, COM2 κτλ. Αν είναι σε θύρα USB έχει αντίστοιχα την ονομασία θύρα USB (prolific).
Σημειώνεται τον αριθμό θύρας και ανοίγετε την εφαρμογή MicrobotServerNP-MD .
Κάνετε ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ
Το σύστημα θα σας ρωτήσει αν είστε σίγουροι ότι θέλετε να αποσυνδεθείτε. Θα απαντήσετε ΝΑΙ
Στη συνέχεια θα πάτε το ποντίκι σας πάνω αριστερά στο Μενού Διαχείριση.
Επιλέγετε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Πατάτε το κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. Το πρόγραμμα ζητάει τον αριθμό της θύρας έχετε σημειώσει. Αν είναι η θύρα πχ1 γράφετε τον αριθμό 1 και στη συνέχεια δίνετε τον κωδικό του συστήματος. Ο κωδικός αν δεν τον έχετε αλλάξει είναι 1234. Αν ο υπολογιστής αναγνωρίσει το σύστημα η διαδικασία εντοπισμού έχει ολοκληρωθεί.
Αν σας βγάλει μήνυμα ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ή Η ΘΥΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΥΗ τότε παρακαλούμε καλέστε μας εδώ.